دل من


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دل من يه عمري تنها بودي

                       اخرشم تو تنهايي ميميري

هر جا ميري يه بغضي تو گلوته

                    به اين ميگن عاقبت اسيري

دل من سنگ صبورم شدي

                 يه روز خوش تو زندگي نديدي

همه رسيدن به خواسته هاشون

             تو هم به اين نخواسته هات رسيدي

زمونه خواست بميره اين دل من

                 دست غم و بگيره اين دل من

دنيا به اين بزرگيه ولي حيف

                   تو سينه هم اسير اين دل من

دل من بگو گناهت چي بود

                 كه اين روزا هي داري بد مياري

تو لاك تنهايي بازم تو رفتي

                    حوصله ي هيچ كسيرو نداري

از اين دل شكسته بازم ميگم

   تمومه دلتنگي و غصه هام و با گريه هام از ته قلبم ميگم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 8:53 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§